Son Güncelleme: 27.06.2026 09:52

Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, Kulüpler Birliği toplantısında Fenerbahçe Başkan Vekili Barış Göktürk'le yaşadığı iddia edilen tartışmayla ilgili TGRT'ye konuştu. Yıldırım'ın açıklamaları şöyle:

'Galatasaray, Beşiktaş, Fenerbahçe, Trabzon devletten araziler alıyor, yerler alıyor. Bir sürü yardımlar alınıyor. Bunlar zamanla paraya çevriliyor, transferde kullanılıyor. Bizim hiç gelirimiz yok.' dedim. Orada Mahmut Bey (Uslu) dedi ki, 'Başkan sen de git Samsun'da al o zaman' dedi. 'Verseler alırdım, bize kimse vermiyor.' dedim. 'Sen, bizi Galatasaray'la karıştırma. Biz bedava yer almıyoruz, Galatasaray'a koskoca Riva tesislerini verdiler' dedi.

"Galatasaray'dan Romulo bombası" | Transfer hattı
Ve Hakan Çalhanoğlu'ndan Türkiye'ye döner dönmez beklenen açıklama geldi
O ara Barış Bey (Göktürk) devreye girdi. Sen buraya 'Dolu gelmişsin' dedi. Zannediyor ki ben, Fenerbahçe'ye laf geçiriyorum. Zaten neden oldu anlamadım bir anda Türkiye'de Fenerbahçe düşmanı olarak gösterilmeye başlandım. Halbuki arkadaşlarımın çoğu Fenerbahçeli. Benim bir sürü ilişkim var Fenerbahçelilerle, asla böyle bir şeyim olmaz.
Karşı bir takımın başkanısınız diye böyle yerden yere vurulmaz, hedef haline getirilmez. Sonuçta Barış Bey kalktı, 'Sen konuşma, sus, dinle' dedi. 'Sen kimsin böyle ya, haddini bil! Benimle böyle konuşamazsın' dedim. Ben başkanım, Samsunspor'un sahibiyim. O beyefendi seçimle geldi, belki 6 ay sonra gidecek."



