Hollanda'da geçtiğimiz sezonu Ajax'ta tamamlayan Wout Weghorst, sözleşmesinin sona ermesiyle takımdan ayrıldı. Deneyimli golcünün yeni takımı belli olurken Weghorst Hollanda'da kaldı.

Ajax'ın internet sitesi üzerinden yapılan açıklamada Weghorst'un Twente'ye transfer olduğu belirtildi. Twente ise 33 yaşındaki santrforla 2 yıllık sözleşme imzalandığını duyurdu.

Twente'nin futbol direktörü Erik ten Hag yaptığı açıklamada, "Wout Weghorst'un FC Twente forması giyecek olmasından dolayı son derece gururluyuz. Bu transfer bizim için altın bir fırsat. Böylesine etkileyici bir geçmişe sahip bir oyuncu normalde FC Twente için ulaşılamaz bir şeydir. Her zaman muazzam bir irade ve azim gösterdi. Twente'nin gelecekteki başarılarında önemli bir rol oynayacağına inanıyoruz. Wout, takıma ekstra şeyler katacak." dedi.

Arjantin'de Ürdün maçı öncesi Messi kararı: "Bu şekilde daha iyi olacağına karar verdik"
Galatasaray'da ayrılık kapıda! 30 milyon euroluk veda
Weghorst ise açıklamasında, "Bu benim için özel bir transfer. Gelecek sezondan itibaren Twente formasını giyeceğim için çok gururluyum. Gelecek sezondan itibaren, bu kez bir taraftar olarak değil, bir oyuncu olarak Twente ile başarıyı kutlamak için her şeyimi vereceğim." ifadelerini kullandı.
Kariyerinde bir dönem Beşiktaş forması da giyen Wout Weghorst, geçtiğimiz sezon Ajax'ta süre aldığı 34 maçta 9 gol ve 4 asist kaydetti.


