Paylaş
Premier Lig ekibi Nottingham Forest'ı ligde tutmayı başaran Vitor Pereira, sezon bittiği gibi soluğu İstanbul'da aldı.

Portekizli teknik direktör, saç ektirmek için İstanbul'a geldiğini açıkladı. Pereira, sosyal medyada yaptığı paylaşımda çok mutlu olduğunu ifade etti.

Mauro Icardi'nin menajerinden transfer açıklaması: "20 telefon alıyorum"

Infantino su molalarını savundu: "Ticari karar" tartışmasına yanıt verdi
Saçlarını Pendik'te ektirdiğini duyuran Vitor Pereira, "6 aylık tedavimin sonucundan çok mutluyum. Herkese tavsiye ederim." ifadelerini kullandı.
Bu Haberi Paylas
Yorumlar
Yukleniyor...



