KupayaDoğru
Vitor Pereira sezon biter bitmez soluğu Türkiye'de aldı
Süper Lig

Vitor Pereira sezon biter bitmez soluğu Türkiye'de aldı

KupayaDoğru·11 dakika önce·1 dk okuma
Paylaş

Premier Lig ekibi Nottingham Forest'ı ligde tutmayı başaran Vitor Pereira, sezon bittiği gibi soluğu İstanbul'da aldı.

Article image

Portekizli teknik direktör, saç ektirmek için İstanbul'a geldiğini açıkladı. Pereira, sosyal medyada yaptığı paylaşımda çok mutlu olduğunu ifade etti.

Article image

Mauro Icardi'nin menajerinden transfer açıklaması: "20 telefon alıyorum"

Article image

Infantino su molalarını savundu: "Ticari karar" tartışmasına yanıt verdi

Saçlarını Pendik'te ektirdiğini duyuran Vitor Pereira, "6 aylık tedavimin sonucundan çok mutluyum. Herkese tavsiye ederim." ifadelerini kullandı.

Bu Haberi Paylas

Yorumlar

K
Yukleniyor...
Yukleniyor...