KupayaDoğru
Uğurcan Çakır'dan ABD maçı sonrası flaş bir paylaşım geldi
Süper Lig

Uğurcan Çakır'dan ABD maçı sonrası flaş bir paylaşım geldi

KupayaDoğru·24 dakika önce·1 dk okuma
Paylaş

2026 Dünya Kupası'nda A Milli Takım, turnuvaya grup aşamasında veda etti. Türkiye, Dünya Kupası'nda Avustralya ve Paraguay'a mağlup olurken son karşılaşmada ABD'yi yendi.

Article image

Bu sabah oynanan ABD maçının ardından A Milli Takım'da Uğurcan Çakır, sosyal medya hesabından bir paylaşımda bulundu.

Article image

Tecrübeli kaleci paylaşımında, "Bu noktaya gelebilmek için çok çalıştık, çok emek verdik, çok mücadele ettik. Ancak demek ki bir yerlerde eksik kaldık, hatalar yaptık ve 24 yıl sonra katıldığımız bu turnuvaya erken veda ettik." dedi.

Article image

Bardağı taşırdılar! Aziz Yıldırım'ın sabrı tükendi, İsmail Kartal'ın raporu tüm seyri değiştirdi

Dünya Kupası'nda turladılar hemen peşine Fenerbahçe açıklaması geldi! Taraftara mesaj yolladı

Uğurcan Çakır sözlerine şöyle devam etti, “Bunun üzüntüsünü tarif etmek gerçekten çok zor. Bizi 7’den 70’e destekleyen, dualarıyla ve sevgisiyle yanımızda olan ülkemizin her bir ferdinden içtenlikle özür diliyorum.”

30 yaşındaki oyuncu sözlerini şu şekilde tamamladı, "Bugün turnuvaya bir galibiyetle veda edebilmek için sahada elimizden gelen her şeyi yaptık ve bunu başardık. Bu forma için, bu bayrak için daha iyisini başarmak adına her zaman daha çok çalışmaya devam edeceğiz."

Bu Haberi Paylas

Yorumlar

K
Yukleniyor...
Yukleniyor...