2026 Dünya Kupası'nda A Milli Takım, turnuvaya grup aşamasında veda etti. Türkiye, Dünya Kupası'nda Avustralya ve Paraguay'a mağlup olurken son karşılaşmada ABD'yi yendi.

Bu sabah oynanan ABD maçının ardından A Milli Takım'da Uğurcan Çakır, sosyal medya hesabından bir paylaşımda bulundu.

Tecrübeli kaleci paylaşımında, "Bu noktaya gelebilmek için çok çalıştık, çok emek verdik, çok mücadele ettik. Ancak demek ki bir yerlerde eksik kaldık, hatalar yaptık ve 24 yıl sonra katıldığımız bu turnuvaya erken veda ettik." dedi.

Bardağı taşırdılar! Aziz Yıldırım'ın sabrı tükendi, İsmail Kartal'ın raporu tüm seyri değiştirdi
Dünya Kupası'nda turladılar hemen peşine Fenerbahçe açıklaması geldi! Taraftara mesaj yolladı
Uğurcan Çakır sözlerine şöyle devam etti, “Bunun üzüntüsünü tarif etmek gerçekten çok zor. Bizi 7’den 70’e destekleyen, dualarıyla ve sevgisiyle yanımızda olan ülkemizin her bir ferdinden içtenlikle özür diliyorum.”
30 yaşındaki oyuncu sözlerini şu şekilde tamamladı, "Bugün turnuvaya bir galibiyetle veda edebilmek için sahada elimizden gelen her şeyi yaptık ve bunu başardık. Bu forma için, bu bayrak için daha iyisini başarmak adına her zaman daha çok çalışmaya devam edeceğiz."


