8 yıl sonra Fenerbahçe'de başkanlığa geri dönen Aziz Yıldırım, sarı-lacivertlilerdeki ikinci döneminde ilk hamlesini tesisler özelinde yaptı.

AZİZ YILDIRIM'IN İLK HAMLESİ SAMANDIRA'YA

Samandıra'ya eski düzeni getirmek isteyen ve takıma yakın olmayı planlayan Aziz Yıldırım, Milliyet'e göre burada kendisine özel bir oda yaptırdı. Oyuncuların sahaya odaklanması adına bunun gerekli olduğunu düşünen Yıldırım, yönetimin de Samandıra'ya gelerek takımın yanında olmasını istedi.

Vincenzo Italiano önerdi, Ndidi ayrıldığı gibi görüşmeler başlayacak
Arda Turan'dan Barcelona ve Chelsea'ye dev çalım! Herkesin peşinden koştuğu isim, Shakhtar'a imza attı
TOPUK YAYLASI'NIN SON HALİ BAŞKANI ŞAŞIRTTI
Öte yandan Aziz Yıldırım'ın ikinci durağı Topuk Yaylası Tesisleri oldu. Burada incelemelerde bulunan başkan, gördükleri karşısında şaşkına döndü. Tesislerin son durumundan memnun olmayan Yıldırım, yakın çevresine "Ben size burayı böyle mi bıraktım!" diyerek tepkisini dile getirdi.
AZİZ YILDIRIM HEMEN HAREKETE GEÇTİ
Yaşananlar sonrası Topuk Yaylası'nda gerekli bakımların yapılması için derhal harekete geçildi. Teknik heyet ve futbolcuların kalacakları odalarda tüm ihtiyaçların karşılanacağı düzenlemeler yapıldı. Masak, fizyoterapi ve sağlık odaları da en ince ayrıntısına kadar incelendi.



