KupayaDoğru
Tesislere giden Aziz Yıldırım gördüğü karşısında şoka girdi! Hemen harekete geçti
Süper Lig

Tesislere giden Aziz Yıldırım gördüğü karşısında şoka girdi! Hemen harekete geçti

KupayaDoğru·17 dakika önce·1 dk okuma
Paylaş

8 yıl sonra Fenerbahçe'de başkanlığa geri dönen Aziz Yıldırım, sarı-lacivertlilerdeki ikinci döneminde ilk hamlesini tesisler özelinde yaptı.

Article image

AZİZ YILDIRIM'IN İLK HAMLESİ SAMANDIRA'YA

Article image

Samandıra'ya eski düzeni getirmek isteyen ve takıma yakın olmayı planlayan Aziz Yıldırım, Milliyet'e göre burada kendisine özel bir oda yaptırdı. Oyuncuların sahaya odaklanması adına bunun gerekli olduğunu düşünen Yıldırım, yönetimin de Samandıra'ya gelerek takımın yanında olmasını istedi.

Article image

Vincenzo Italiano önerdi, Ndidi ayrıldığı gibi görüşmeler başlayacak

Arda Turan'dan Barcelona ve Chelsea'ye dev çalım! Herkesin peşinden koştuğu isim, Shakhtar'a imza attı

TOPUK YAYLASI'NIN SON HALİ BAŞKANI ŞAŞIRTTI

Öte yandan Aziz Yıldırım'ın ikinci durağı Topuk Yaylası Tesisleri oldu. Burada incelemelerde bulunan başkan, gördükleri karşısında şaşkına döndü. Tesislerin son durumundan memnun olmayan Yıldırım, yakın çevresine "Ben size burayı böyle mi bıraktım!" diyerek tepkisini dile getirdi.

AZİZ YILDIRIM HEMEN HAREKETE GEÇTİ

Yaşananlar sonrası Topuk Yaylası'nda gerekli bakımların yapılması için derhal harekete geçildi. Teknik heyet ve futbolcuların kalacakları odalarda tüm ihtiyaçların karşılanacağı düzenlemeler yapıldı. Masak, fizyoterapi ve sağlık odaları da en ince ayrıntısına kadar incelendi.

Bu Haberi Paylas

Yorumlar

K
Yukleniyor...
Yukleniyor...