Son Güncelleme: 13.05.2026 22:03

Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi 29. hafta erteleme maçında Fenerbahçe Beko ile Beşiktaş GAİN takımları Ülker Spor ve Etkinlik Salonu’nda karşılaştı. Siyah-beyazlılar, mücadeleden 85-72 galip ayrıldı.

Beşiktaş GAİN, 5 yıl sonra Fenerbahçe Beko'yu deplasmanda mağlup etti.
Bu sonucun ardından Beşiktaş GAİN, normal sezonu 25 galibiyet ve 5 mağlubiyetle tamamladı.
Fenerbahçe Beko, bir diğer erteleme maçında Bahçeşehir'e konuk olacak. Sarı-lacivertliler, kazanması halinde normal sezonu lider olarak bitirecek. Eğer Bahçeşehir kazanırsa Beşiktaş normal sezonu lider tamamlayacak.
Derbiye çok etkili başlayan Beşiktaş GAİN, ilk 3 dakikada 13-0'lık seri yakaladı. Sadece bir sayı bulabilen Fenerbahçe Beko karşısında skor üretmeyi sürdüren siyah-beyazlılar, 8. dakikada farkı 23'e çıkardı: 24-1. Beşiktaş, kalan bölümde bulduğu basketlerle biraz toparlanan sarı-lacivertli takım karşısında ilk periyodu 26-9 önde tamamladı.
Karşılıklı basketlere sahne olan ikinci çeyrekte farkı açan Beşiktaş GAİN, soyunma odasına 49-28 üstün gitti.
Dengeli geçen üçüncü periyodun son 3,5 dakikasında oyun üstünlüğünü eline geçiren Fenerbahçe Beko, üst üste bulduğu basketlerle bitime 33 saniye kala farkı 11'e indirdi: 52-63. Beşiktaş, bu çeyreği 65-52 önde bitirdi.
Dördüncü ve son çeyrekte büyük heyecan yaşandı. Üçüncü periyodun sonlarında yakaladığı iyi oyunu bu bölüme de taşıyan Fenerbahçe, milli basketbolcu Onuralp Bitim'in kazandırdığı sayılarla etkili oldu. Sarı-lacivertliler, Horton-Tucker'ın serbest atış çizgisinden kaydettiği isabetlerle 37. dakikada farkı 7'ye indirdi: 69-76. Son bölümde bulduğu kritik basketlerle farkı yeniden açan Beşiktaş, sahadan 85-72 galip ayrıldı.
İtalya Kupası'nda şampiyon Inter: Hakan Çalhanoğlu'ndan 8. kupa
PSG üst üste 5. kez şampiyonluğa ulaştı

