Paylaş
Son Güncelleme: 26.06.2026 07:32
A Milli Takım, 2026 Dünya Kupası D Grubu son maçında ABD'yi 3-2 mağlup etti. Karşılaşmanın ardından Orkun Kökçü açıklamalarda bulundu. Milli futbolcu şöyle konuştu:
"Galibiyet almak önemliydi. Çünkü ortada onurumuz ve şerefimiz vardı. Çok şükür, onları kurtardık. Herkesin öz eleştiri yapması gerekiyor.

2026 Dünya Kupası'nda tüm zamanların taraftar rekoru kırıldı! 32 yıl önceki rekor tarihe gömüldü
Fenerbahçe golcü transferini Amrabat takasıyla yapıyor | Sporun manşetleri
Bunu ne biz ne de ülkemiz hak etti. Çok şey söylenebilir ama şimdi sırası değil. Ülkemizi az da olsa sevindirebildiysek ne mutlu bize."
Bu Haberi Paylas
Yorumlar
Yukleniyor...


