KupayaDoğru
Montella, ABD maçı sonrası sitem etti: "Hak etmedik"
Süper Lig

Montella, ABD maçı sonrası sitem etti: "Hak etmedik"

KupayaDoğru·4 dakika önce·1 dk okuma
Paylaş

A Milli Takım, 2026 Dünya Kupası'ndaki son maçında ABD ile 2-2 berabere kaldı. Teknik direktör Vincenzo Montella, müsabakanın ardından açıklamalarda bulundu.

Article image

İtalyan çalıştırıcı şu ifadeleri kullandı:

Article image

"98. dakikada Kaan'ın sevinci, hepimizin sevinci... Bu maça nasıl hazırlandığımızı gösteriyor. Milli takımımız bunu hak etmiyor. Hem takım hem başkan için çok iyi oldu. Herkes gibi ben de duygusallaştım.

Article image

Bu galibiyeti almak çok önemliydi çünkü onurumuz için oynadık. Başardık ve mutluyuz.

Orkun Kökçü: "Ortada onurumuz ve şerefimiz vardı"

2026 Dünya Kupası'nda tüm zamanların taraftar rekoru kırıldı! 32 yıl önceki rekor tarihe gömüldü

Aslında şuna çok inanıyorum; kimi çağırdıysak oynayabilecek durumda. 1. dakikadan sonra gol yedik. Biz ne yaptığını bilen bir takım olmasaydık maçı çeviremezdik. Bunu herkese gösterdik. İlk 2 maçta da bu ruhu sergiledik ama futbolda bazen olmuyor.

Futbolcularımın hiçbir zaman bu kadar spesifik saldırıları hak ettiğini düşünmüyorum. O yüzden bu galibiyeti aldıkları için mutlu oldum."

Bu Haberi Paylas

Yorumlar

K
Yukleniyor...
Yukleniyor...