KupayaDoğru
Kulübü duyurdu: Antoine Griezmann resmen MLS'e gitti
Süper Lig

Kulübü duyurdu: Antoine Griezmann resmen MLS'e gitti

KupayaDoğru·30 dakika önce·1 dk okuma
Paylaş

MLS ekibi Orlando City, La Liga kulübü Atletico Madrid'den ayrılan Antoine Griezmann'ı transfer ettiğini resmen duyurdu.

Article image

Orlando City, Antoine Griezmann transferini resmi sosyal medya hesabından bir video ile duyurdu.

Article image

Antoine Griezmann, Orlando City ile Mart ayında anlaşma sağlamıştı. Kulüp, Fransız futbolcunun sözleşmesinin Temmuz ayında başlayacağını ve 1 yıl geçerli olacağını duyurmuştu.

Article image

Mauro Icardi, River Plate'e transfer olacak mı? Wanda Nara canlı yayında açıkladı

Beşiktaş aradığı stoperi yine İngiltere'de buldu

Bu Haberi Paylas

Yorumlar

K
Yukleniyor...
Yukleniyor...