Paylaş
A Milli Takım'ın son Dünya Kupası maçı öncesi milli oyuncu Kenan Yıldız açıklamalarda bulundu. Türkiye son maçında ABD ile prestij maçına çıkacak.

“EN ÇOK ELEŞTİRİLEN BENDİM”

Kenan Yıldız açıklamasında; “Hepimiz çok üzgünüz. Ancak futbol bu. Bazen istediğinizi sahaya yansıtsanız bile skoru alamadığınız zamanlar oluyor. Kötü oynayarak kaybettiğimizi düşünmüyorum. Ancak maalesef skoru alamadık ve elendik. Şunu da eklemek istiyorum, 2 sene önce Avrupa Şampiyonası'nda en çok eleştirilen bendim. Futbolda her zaman değişkenlik gösteren unsurlar var. Ben her seferinde elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım.” dedi.
.jpg%3Fwidth%3D405%26height%3D228%26format%3Dwebp%26quality%3D75)
Bu Haberi Paylas
Yorumlar
Yukleniyor...


