KupayaDoğru
Kenan Yıldız: "Kötü oynayarak kaybettiğimizi düşünmüyorum"
Süper Lig

Kenan Yıldız: "Kötü oynayarak kaybettiğimizi düşünmüyorum"

KupayaDoğru·10 dakika önce·1 dk okuma
Paylaş

A Milli Takım'ın son Dünya Kupası maçı öncesi milli oyuncu Kenan Yıldız açıklamalarda bulundu. Türkiye son maçında ABD ile prestij maçına çıkacak.

Article image

“EN ÇOK ELEŞTİRİLEN BENDİM”

Article image

Kenan Yıldız açıklamasında; “Hepimiz çok üzgünüz. Ancak futbol bu. Bazen istediğinizi sahaya yansıtsanız bile skoru alamadığınız zamanlar oluyor. Kötü oynayarak kaybettiğimizi düşünmüyorum. Ancak maalesef skoru alamadık ve elendik. Şunu da eklemek istiyorum, 2 sene önce Avrupa Şampiyonası'nda en çok eleştirilen bendim. Futbolda her zaman değişkenlik gösteren unsurlar var. Ben her seferinde elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım.” dedi.

Article image
Bu Haberi Paylas

Yorumlar

K
Yukleniyor...
Yukleniyor...