KupayaDoğru
İsmail Yüksek: "Onurumuz ve gururumuz için oynayacağız"
Süper Lig

İsmail Yüksek: "Onurumuz ve gururumuz için oynayacağız"

KupayaDoğru·1 dakika önce·1 dk okuma
Paylaş

FIFA 2026 Dünya Kupası D Grubu son hafta maçında A Milli Takım, ABD ile karşı karşıya gelecek.

Article image

A Milli Takım'da İsmail Yüksek, maç öncesinde açıklamalarda bulundu.

Article image

"Tahmin edilebileceğiniz üzere çok da iyi değiliz mental olarak. Elendiğimiz için çok üzgünüz. Her şeye rağmen bu maça çok iyi şekilde hazırlandık. Ülkemizin yüzünü bir nebze olsun güldürmek istiyoruz bu maçtan puan alarak. Elimizden ne gelirse mücadele etmeye çalışacağız son dakikaya kadar. İnşallah buradan puan alan ekip biz oluruz.

Article image

Her futbolcuya nasip olmuyor Dünya Kupası'nda forma giymek. Çok şanslı bir grubuz. Götürebildiğimiz yere kadar götürmek istedik ama yapamadık, ülkemizi üzdük. Elimizden ne geliyorsa vermeye çalıştık sonuna kadar ilk iki maçta, sonucu alamadık. O topu affedersiniz kaleye sokamadık. Bu son maçımız. Onurumuz ve gururumuz için oynayacağız."

Paraguay - Avustralya (Canlı anlatım)

Türkiye - ABD (Canlı anlatım)

Bu Haberi Paylas

Yorumlar

K
Yukleniyor...
Yukleniyor...