Paylaş
Son Güncelleme: 25.06.2026 21:17

Fenerbahçe, yeni teknik direktörü İsmail Kartal ile Topuk Yaylası'nda yeni sezon hazırlıklarına başladı.

Sarı lacivertliler, Düzce'de ikinci antrenmanını bugün gerçekleştirdi.

Fenerbahçe'de 4. dönemine başlayan İsmail Kartal, futbolcularla bir araya gelip şampiyonluk konuşması yaptı.
Sarı lacivertlilerin Youtube kanalında paylaşılan videoda İsmail Kartal, bu sezon bütün kupaları kazanacaklarını söyledi.
150 milyon Euro: Manchester City'den transferde rekor kıracak teklif
Milli takımdaki Leao'ya telefon: Transfer görüşmeleri durdu
65 yaşındaki teknik direktör, “Herkes işini layıkıyla yapacak. Biz elimizden geleni yapacağız ve şampiyon olacağız. Bütün kupaları elde edeceğiz.” dedi.
Bu Haberi Paylas
Yorumlar
Yukleniyor...


