KupayaDoğru
İran Milli Takımı, Belçika maçı sonrası soyunma odasına not bırakıp ABD'den ayrıldı
Milli Takım

İran Milli Takımı, Belçika maçı sonrası soyunma odasına not bırakıp ABD'den ayrıldı

KupayaDoğru·11 dakika önce·1 dk okuma
Paylaş

2026 FIFA Dünya Kupası G Grubu ikinci haftasında Belçika'yla golsüz berabere kalan İran Milli Futbol Takımı, maçın oynandığı Los Angeles Stadı'ndan soyunma odalarına bir mesaj bırakarak ayrıldı.

Article image

İran Milli Takımı'nın basın ekibinden yapılan açıklamaya göre, soyunma odasına bırakılan notta, “Binlerce yıl önceki antik İran'dan günümüzün uygar İran'ına kadar, İran'ın ruhu canlı ve sarsılmaz bir şekilde devam ediyor. Los Angeles'a gururlu bir şekilde geldik ve onurlu, haysiyetli bir şekilde yarıştık. Misafirperverliğin için teşekkürler Los Angeles.” ifadeleri yer aldı.

Article image

Notta ayrıca, "Her İranlıya bu 180 dakika boyunca ruhunu, kalbini, sesini İran için verdiğinden dolayı teşekkürler. Barış, dostluk ve saygının tüm uluslar arasında hüküm sürmesi dileğiyle." denildi.

Article image

İRAN'IN DÜNYA KUPASI PERFORMANSI

2026 Dünya Kupası'nda ilk maçında Yeni Zelenda ile 2-2 berabere kalan İran Milli Takımı, turnuvaya 1 puanla başladı.

Turnuvadaki ikinci maçında Belçika ile karşılaşan İran, rakibiyle golsüz berabere kalırken son maçlar öncesinde puanını 2'ye yükseltti. İran, Dünya Kupası grup etabındaki son maçında Mısır'la karşı karşıya gelecek.

Bu Haberi Paylas

Yorumlar

K
Yukleniyor...
Yukleniyor...