Dünya Kupası'na grup aşamasında veda eden A Milli Takım, turnuvadaki son maçında ABD ile karşı karşıya geldi. Rakini 3-2 mağlup eden milliler Dünya Kupası'nı galibiyetle noktaladı.

İlker Yağcıoğlu, karşılaşması sonrası TRT Spor'da katıldığı yayında A Milli Takım'ın galibiyetini ve 90 dakikayı değerlendirdi.

Pochettino, Türkiye maçı sonrası "Bunu anlamıyorum" dedi ve sitem etti

Nihat Kahveci, A Milli Takım'daki o isme öfkesinden stüdyoyu "Yeter" diyerek inletti! Çılgına çeviren açıklama
Yağcıoğlu açıklamasında, “Benim üzüntüm daha da arttı. İçimdeki acı daha da büyüdü. Bunu gördükten sonra nasıl eleniriz kabullenemiyorum. Olacak şey değil. Montella'ya olan öfkem de arttı. Karmakarışık duygular içerisindeydim.” dedi.
Mücadelenin ardından İlker Yağcıoğlu ayrıca, "Sonuçta bakıyorsun yarın eve dönüyoruz. Bu kabullenilmesi zor bir durum. Ama en azından oyuncularımız bazı kesimlere, hakaret edenlere, kendilerine hiçbir şey olmayacağını düşünenlere cevap verdi." değerlendirmesinde bulundu.



