A Milli Futbol Takımı, 2026 Dünya Kupası'nda hayal kırıklığı yaratmış ve turnuvaya erken veda etmişti. Olumsuz tablo karşısında TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'na "İstifa edecek misiniz?" sorusu soruldu.

HACIOSMANOĞLU'NDAN İSTİFA CEVABI

Bahar Feyzan'ın Youtube kanalında açıklamalar yapan İbrahim Hacıosmanoğlu, istifa sorusuna, "Neden istifa edeyim? Ben kulüp başkanı mıyım, antrenör müyüm? Daha yapılacak çok işimiz var. 19-20 yaşında bu çocuklar eleştirmeye devam etsinler. 50 sefer özür diledim" yanıtını verdi.

Dünya Kupası'nda son 32 turunun ilk eşleşmesi belli oldu! Daha önce hiç rakip olmadılar
Okan Buruk'un rüyasıydı, 40 milyon euroya iş bitecek! Galatasaray'a gelmeye dünden razı
BAKAN GÜRLEK'E YAPTIĞI ÇAĞRI
Adalet Bakanı Akın Gürlek'e neden çağrı yaptığı sorulan Hacıosmanoğlu, "Ahmet Çakar, 'Bizim çocuklar değil onun bunun çocukları' dedi. Bu çocukların aileleri var. Ben kendimi ortaya attım, bana saldırsınlar çocukları rahat bıraksınlar diye. Ben kurnaz biri olsam 'Elimden geleni yaptım' derim" ifadelerini kullandı.
“DAHA İLK MAĞLUBİYETTE ÇOCUKLARA SALDIRDILAR”
A Milli Takım'ın Dünya Kupası'ndan talihsiz elendiğini savunan TFF başkanı, "Rakipler bizi ezerek yenmedi. Öyle olsa söylenecek bir şey yok. Yüzde 80 topa hakimdik. Bu ne demek maçta biliyor musunuz? Çok art niyetli insan var. Daha ilk mağlubiyetlerinde çocuklara saldırdılar. Tarihte ilk defa elit lige çıktılar. Kenar mahalle takımlarıyla, ülkeleriyle oynuyorduk şimdi kimlerle oynayacağız. Eylül ayında Fransa, İtalya, Belçika'yla oynayacağız. Kim çıkardı? Bu çocuklar çıkardı" şeklinde konuştu.
“MAÇ MI SATTI BU ÇOCUKLAR?”
Eleştirilere açık olduklarını aktaran Hacıosmanoğlu, "Onun bunun çocuğu ne demek? Maç mı sattı bu çocuklar? Benim tepkim buna. Yoksa insanlar eleştirecek tabii" dedi.
“SİNİRDEN 2 GÜN 2 GECE AĞLADIM”
Sinirden ağladığını belirten İbrahim Hacıosmanoğlu, "İnanır mısınız sinirimden 2 gün 2 gece ağladım. Olmayacak şeyler oldu. 2 maç da futbol tarihine geçti. 65 şut atıyorsun 2 maçta, yüzde 80 topla oynuyorsun. 4 tane topun direkten dönüyor, 1 tanesi girmiyor içeri. Biri gol olsa ABD'yi yendiğimiz zaman yolumuza devam ediyorduk" diyerek sözlerini tamamladı.



