KupayaDoğru
Fenerbahçeli yöneticilerden Topuk Yaylası'na çıkarma
Süper Lig

Fenerbahçeli yöneticilerden Topuk Yaylası'na çıkarma

KupayaDoğru·25 dakika önce·1 dk okuma
Paylaş

Fenerbahçe'de yönetim kurulu üyeleri, Topuk Yaylası Tesisleri'ne geldi.

Article image

Sarı-lacivertli futbol A takımının yeni sezon ilk etap çalışmaları kapsamında gerçekleştirdiği kampı dün başkan Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetici Özgür Peker ziyaret etmişti. Başkan Yıldırım daha sonra geç saatlerde oyuncular ve teknik heyetle toplantı gerçekleştirmişti.

Article image

YEMEĞE YÖNETİM KURULUNDAN BİRÇOK İSİM KATILDI

Article image

Fenerbahçe'de öğle saatlerinde düzenlenen yemeğe ise yönetim kurulunda yer alan birçok isim eşlik etti. Yemekten önce Yıldırım, yöneticiler, teknik heyet ve futbolcularla yeniden toplantı yaptı.

Öte yandan yöneticilerden Mehmet Aydın, Savaş Adalet, Fatih Öztürk, Ömer Onan ve Batuhan Özdemir, yemeğin ardından tesisleri gezdi.

Bu Haberi Paylas

Yorumlar

K
Yukleniyor...
Yukleniyor...