KupayaDoğru
Erdem Özgenç ile yollar ayrıldı: Göreve başlayalı daha 49 gün olmuştu
Süper Lig

Erdem Özgenç ile yollar ayrıldı: Göreve başlayalı daha 49 gün olmuştu

KupayaDoğru·5 dakika önce·1 dk okuma
Paylaş

Yeni sezonda 2. Lig Beyaz Grup'ta mücadele edecek Aliağa Futbol'da ayrılıklar peş peşe yaşandı. Sarı-siyahlılar sezon başında sportif direktörlük görevine getirdiği Erdem Özgenç ile yollarını ayırdı.

Article image

Kulüpten yapılan resmi açıklamada, "Teşekkürler Erdem Özgenç. Sportif direktörümüz Erdem Özgenç'le karşılıklı görüşmeler sonrasında yollarımız ayrılmıştır. Erdem Özgenç'e emekleri için teşekkür eder, kariyerinde başarılar dileriz" denildi.

Article image

İzmir ekibi ayrıca Konyaspor'dan kiraladığı 22 yaşındaki sağ bek Abdurrahman Üresin'le de vedalaştı. Yönetimdeki belirsizlikler nedeniyle sıkıntılar yaşamaya başlayan Aliağa FK'nın sezona nasıl giriş yapacağı merak konusu olurken, taraftarlar da yaşanan gelişmelerin ardından endişeye kapıldı.

Article image
Bu Haberi Paylas

Yorumlar

K
Yukleniyor...
Yukleniyor...