Son Güncelleme: 26.06.2026 11:22
Fenerbahçe'nin eski futbolcusu Enner Valencia, Ekvador ile 2026 Dünya Kupası'nda boy gösteriyor. Deneyimli golcü, Almanya'yı yenerek son 32'ye yükseldikleri maç sonrası Fenerbahçe hakkında da konuştu.
Enner Valencia, Fenerbahçe ile ilgili açıklamasında şu ifadeleri kullandı:"Tüm Fenerbahçe taraftarlarına çokça selam gönderiyorum. Fenerbahçe'yi çok özlüyorum. Umarım her zaman işleri çok iyi gider."

Bardağı taşırdılar! Aziz Yıldırım'ın sabrı tükendi, İsmail Kartal'ın raporu tüm seyri değiştirdi
Uğurcan Çakır'dan ABD maçı sonrası flaş bir paylaşım geldi
2020--2023 yılları arasında Fenerbahçe forması giyen Valencia, sarı-lacivertlilerle 116 maça çıktı. 36 yaşındaki futbolcu bu karşılaşmalarda 59 gol ve 17 asistlik skor katkısı verdi.


