KupayaDoğru
Beşiktaş, yeni sezon hazırlıkları öncesinde yemekte bir araya geldi
Süper Lig

Beşiktaş, yeni sezon hazırlıkları öncesinde yemekte bir araya geldi

KupayaDoğru·20 dakika önce·1 dk okuma
Paylaş

Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamaya göre BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde gerçekleştirilen yemek organizasyonuna başkan Serdal Adalı, futbol direktörü Önder Özen, teknik direktör Vincenzo Italiano ve antrenörler ile futbolcular katıldı.

Article image

Yemekte Özen ve Italiano ile sohbet eden Serdal Adalı, futbolculara başarı dileğinde bulundu.

Article image

Beşiktaş, 2026-2027 sezonu hazırlıklarına yarın başlayacak.

Article image
Bu Haberi Paylas

Yorumlar

K
Yukleniyor...
Yukleniyor...