KupayaDoğru
Bayern Münih'ten yeni sezonun ilk bombası! Olise ve Diaz'ın ardından Premier Lig'den bir yıldız daha
Süper Lig

Bayern Münih'ten yeni sezonun ilk bombası! Olise ve Diaz'ın ardından Premier Lig'den bir yıldız daha

KupayaDoğru·2 dakika önce·1 dk okuma
Paylaş

Almanya Bundesliga'da şampiyonluğunu ilan eden Bayern Münih, gelecek sezon için hücum hattına takviye planlıyor. Son dönemde Premier Lig'den yaptığı transferlerde başarı sağlayan Vincent Kompany'nin ekibi kanat takviyesi için rotasını yeniden İngiltere'ye çevirdi.

Article image

Sky Sports'ta yer alan habere göre Bayern Münih ile Newcastle United, Anthony Gordon'ın transferi için görüşmelere başladı. Bayern Münih'in bu yılın başından beri İngiliz oyuncunun durumunu takip ettiği, Newcastle United'ın da teklifleri dinlemeye hazır olduğu belirtildi.

Article image

Hafta sonunda İngiltere Premier Lig'de Nottingham Forest'la deplasmanda karşılaşacak Newcastle United'da teknik direktör Eddie Howe, Gordon'ın takımdaki geleceğiyle ilgili soruya şu yanıtı verdi “Bu benim dahil olduğum bir şey değil. Oyuncular ve gelecekleri hakkında yorum yapmak benim için zor. Bu benim uzmanlık alanım değil. Tek amacım bu kadroyla bu sezonu güçlü bir şekilde bitirmek. Geleceğe çok fazla bakmanın bir anlamı yok. Yaz transfer dönemini tahmin etmek her açıdan zor. Önümüzde üç önemli maç var.”

Article image

UFC efsanesi kafese geri dönüyor, milyonları ekrana kilitleyecek tarih! Resmi açıklama geldi

CANLI İZLE | Hull City-Millwall maçı ne zaman, saat kaçta, hangi kanalda (Championship play-off)

Newcastle United formasıyla bu sezon 46 maça çıkan Anthony Gordon 17 gol ve 5 asist kaydetti. Liverpool altyapısından yetişen ve sonrasında Everton akademisine geçen Gordon, Preston'da kiralık olarak forma giymişti.

Bu Haberi Paylas

Yorumlar

K
Yukleniyor...
Yukleniyor...