UEFA Konferans Ligi yarı final rövanşında ilk maçı 3-1 kazanan Crystal Palace, Arda Turan'ın çalıştırdığı Shakhtar Donetsk'i konuk etti.
Maçı 2-1 kazanan ve toplamda 5-2 üstünlük kuran Crystal Palace adını finale yazdırdı.
Maçın ardından Arda Turan değerlendirmelerde bulundu.
Arda Turan; “Fatih hocam buraya kadar geldi. Allah eksikliğini göstermesin. Bizim için büyük bir onur. İnşallah onun gurur duyabileceği bir oyun izlettirmişimdir. Bugün kenarda olsaydı daha büyük çözümler üretirdi. Şunu söylemek istiyorum ki, bu kadar sene yanında kalınca, hayran olunca insanın üstünde ondan bir şeyler kalır. Bununla da gurur duyuyorum.” dedi.
Shakhtar teknik direktörü; “Fatih Terim, Türk futbolunun en başarılı ismi. Onun taklidini yapmıyorum. Ondan geçen öğretileri paylaşıyorum.” ifadelerini kullandı.
Avrupa Ligi'nde İstanbul finali belli oldu: Pereira ve Demir Ege veda etti
UEFA Konferans Ligi'nde finalin adı belli oldu

