Paylaş
MLS ekibi Orlando City, La Liga kulübü Atletico Madrid'den ayrılan Antoine Griezmann'ı transfer ettiğini resmen duyurdu.

Orlando City, Antoine Griezmann transferini resmi sosyal medya hesabından bir video ile duyurdu.

Antoine Griezmann, Orlando City ile Mart ayında anlaşma sağlamıştı. Kulüp, Fransız futbolcunun sözleşmesinin Temmuz ayında başlayacağını ve 1 yıl geçerli olacağını duyurmuştu.

Mauro Icardi, River Plate'e transfer olacak mı? Wanda Nara canlı yayında açıkladı
Beşiktaş aradığı stoperi yine İngiltere'de buldu
Bu Haberi Paylas
Yorumlar
Yukleniyor...



