Son Güncelleme: 25.06.2026 21:12

Geçtiğimiz sezonu hedeflerinin gerisinde tamamlayan ve kadro yapılanmasına gitme kararı alan Manchester City, yaz transfer dönemi için oldukça agresif bir strateji izliyor.

Daily Mail kaynaklı haberlere göre Gök Mavililer, Nottingham Forest'ın 23 yaşındaki orta saha oyuncusu Elliot Anderson'ı kadrosuna katmak için harekete geçti. İngiliz devi, bu transferi bitirmek adına 150 milyon Euro'luk bir bonservis bedelini gözden çıkarmış durumda.
Milli takımdaki Leao'ya telefon: Transfer görüşmeleri durdu
Nico Paz'da dudak uçuklatan rakam: Real Madrid 6'ya katladı
Anlaşmanın bu bedel üzerinden nihayete ermesi halinde, İngiltere Premier League içerisinde bir oyuncu için ödenen en yüksek bonservis ücreti rekoru da el değiştirmiş olacak.
Orta saha hattındaki dinamizmi artırmak isteyen teknik heyetin göz hapsindeki Elliot Anderson, 2025/26 sezonunda gösterdiği istikrarlı performansla dikkatleri üzerine çekti. Nottingham Forest forması ile geçtiğimiz sezon tüm kulvarlarda toplam 50 resmi maçta görev alan 23 yaşındaki futbolcu, 4 gol ve 5 asistlik bir skor katkısı sağladı.

